CIP IDEM u Zbirci primjera dobre prakse – IPA IV
Krajem srpnja ove godine na mrežnim stranicama Ureda za udruge Vlade Republike objavljen je: PREGLED PRIMJERA DOBRE PRAKSE U REPUBLICI HRVATSKOJ U OKVIRU OPERATIVNOG PROGRAMA “RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA” 2007.-2013., IV. KOMPONENTE IPA-e. (https://udruge.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti//Zbirka%20primjera%20dobre%20prakse-IPA%20IV.pdf)
Ovaj pregled primjera dobre prakse pripremljen je u okviru projekta „Evaluacija prethodne pomoći pružene kroz IPA HRD OP” (EuropeAid/133183/D/SER/HR, ugovor br. HR.4.1.02-0005). Projekt se provodi uz sufinanciranje u okviru Instrumenta pretpristupne pomoći (IPA) te je usmjeren na cjelokupnu evaluaciju IPA-inog Operativnog programa „Razvoj ljudskih potencijala“ s ciljem pružanja relevantnih nalaza, zaključaka i preporuka u odnosu na ostvarenje određenog cilja za svaku mjeru programa, posebice u pogledu njegove relevantnosti, učinkovitosti, djelotvornosti, utjecaja i održivosti.
U trećem poglavlju nalazi se opis primjera dobre prakse među kojima se nalazi projekt CIP IDEM pod nazivom Cjeloživotnim obrazovanjem prema obrazovanju za sve (str. 227.-232.).
Podsjetimo se:
– projekt se provodio u 11 srednjih strukovnih škola u Gradu Zagrebu, Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj, Zadarskoj i Šibensko-kninskoj županiji tijekom školske godine 2010./2011
– opći cilj projekta je doprinos razvoju “Škole za sve” u cilju ostvarenja inkluzivnog društva, a realizira se kroz specifične ciljeve koji se odnose na:
- povećanje uključenosti učenika s teškoćama u srednjoškolsko obrazovanje,
- podizanje kompetencija profesora u radu s učenicima s teškoćama u srednjoškolsko obrazovanje,
- podizanje kompetencija profesora u radu s učenicima s teškoćama i povećanje informiranosti strukovnih škola u lokalnim sredinama o mogućnosti edukacije i
- uspostave sustava stručne podrške za rad s učenicima s teškoćama
Zahvaljujemo još jednom svima koji su sudjelovali u provedbi projekta i ponosni smo što je naš rad prepoznat kao primjer dobre prakse što nam svakako daje vjetar u leđa u doprinosu razvoju “obrazovanja za sve”.