Opći podaci
U Izradi Statut Pravni tekstovi…
Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama – 'IDEM' osnovana je 1994. godine na inicijativu stručnjaka Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i roditelja djece s posebnim potrebama polaznika redovite škole. Nepovoljan položaj učenika s posebnim potrebama u redovnim školama u Zagrebu kao i u cijeloj Hrvatskoj vrlo se sporo mijenja unatoč pozitivnih propisa i usvojenih međunarodnih dokumenta (evidentirano…
S IDEMOM kroz standarde HNOS-a! «Škola usmjerena potrebama učenika i programima podrške u školi i obitelji» Standardi stručnog osposobljavanja i usavršavanja učitelja/nastavnika i stručnih suradnika za rad s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama u hrvatskim školama HNOS kao skup normi koje se u Republici Hrvatskoj od šk.god.2006./07. uvode u SVE škole, predvidio je i obvezu učitelja i stručnih…
Savjetovalište za učitelje – stručna i emocionalna podrška u radu s učenicima s posebnim potrebama u redovnim školama. Savjetovalište radi četvrtkkom u popodnevnim satima. Učitelji se mogu naručiti na telefon 01/48 13 081.
Mobilni stručni tim je projekt Udruge kojim se osposobljavaju djelatnici škola za rad s djecom s posebnim potrebama te im se tako pruža podrška u procesu uključivanja. Ljiljana Igrić Stručnjaci svih profila dostupni svakoj školi Mobilna služba podrške kao ključni dio provedbe Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda (HNOS-a) Slijedom međunarodnih dokumenata (Standardna pravila o izjednačavanju mogućnosti za osobe s…
Pristup Integrativne Gestalt terapije temelji se na promjenama tjelesne, psihičke, socijalno-interakcijske i kognitivne strukture (Petzold, 1988.). u radu s roditeljima polazi se od pretpostavke da će se boljim poznavanjem sebe, radom na vlastitom razvoju, suočavanjem s vlastitim sposobnostima, stavovima, ograničenjima i interesima, načinom komuniciranja, razmjenom mišljenja i iskustava s drugim roditeljima, boljim upoznavanjem vlastitog djeteta, poštivanjem njegove osobnosti, boljim upoznavanjem…
Teškoće koje obuhvaća Program Pomoć u učenju su: 1. snižene intelektualne sposobnosti, 2. poremećaj pažnje/hiperaktivnost, 3. specifične teškoće učenja, 4. poremećaj u ponašanju i emocionalni poremećaj. ZAŠTO JE OSMIŠLJEN PROGRAM? Danas je djeci s teškoćama omogućeno školovanje u redovitim uvjetima, ali još je uvijek prisutna nedostatna podrška za njihovo potpuno uspješno školovanje. Posljedica obrazovne neuspješnosti, bez obzira na…
Metode i aktivnosti O provođenju programa nastoji se informirati javnost kao i svi mogući zainteresirani činitelji putem medija, brošura, predavanja Udruge ili Savjetovališta za djecu i mlade. Na temelju dobivenih informacija učenici se upućuju u program na zahtjev roditelja ili škole koju polaze kad je utvrđeno da ima većih teškoća u svladavanju školskog gradiva zbog posebnih potreba ili…
Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje iskustvo na našoj web stranici.
Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u .
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.
Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.